2012. március 30., péntek

Lila alapon apró virágok

Ezt a mintát tegnap reggel fél 6-kor készítettem :))) Nem azért, mert annyira elvetemült vagyok, hanem, mert 6-kor kellett volna csak felkelnem, de 5-kor már nem bírtam visszaaludni. Amúgy is lila felsőt akartam felvenni tegnap, és még a sárgásszöld volt a körmömön, úgyhogy legalább volt időm rá, hogy ezt megcsináljam. Eredetileg csak lilára akartam festeni, aztán még volt időm a díszítésre is, úgyhogy körömnyomdával készültek a virágok. Mivel csak 1 db virág volt a sablonon, így minden darab virágot egyesével nyomdáztam rá. De szerintem nagyon cuki lett a végeredmény, ezt a módszert nem utoljára alkalmaztam! Nagyon nagyon naaaagyon rá vagyok most kattanva a virágos körmökre!





Tetszenek nektek a virágos körmök? Szívesen várok ötleteket, milyet csináljak még! (kép is jöhet!)

2 megjegyzés: