2012. március 24., szombat

Essence és Rose Nail teszt

Ma nem terveztem bejegyzést készíteni, de amikor körömlakkot akartam választani a mai napra, mégis megszületett a fejemben ez a poszt, mivel nem tudtam dönteni két szín között, végül úgy döntöttem, hogy összehasonlítom őket, mert a döntésképtelenségem oka az volt, hogy a két lakk borzasztóan hasonlít egymásra!
A két lakk:
Essence Choose me!
És a Rose Nail 115

A két körömlakk

Kicsit közelebbről az Essence - ez kicsit jobban csillog

És a Rose Nail lakk közelebbről

Az üvegben kicsit különbözőbbnek tűnnek, de körmön nem is különböznek annyira!
Ezen a képen mind a két lakk EGY rétegben van a körmömön. A Rose Nail lakknak teljesen mindegy, hogy egy vagy több rétegben festem, semmi különbség nincs, bőven elég belőle egy réteg. Az Essence-ből két rétegre van szükség mindenképpen, mert egy rétegnem kicsit átlátszik a köröm (csak a gyűrűsujjamon van Essence lakk, a többin a Rose Nail!)


Itt már 2 rétegben van fent az Essence lakk is (A Rose Nail-t hagytam 1 rétegben, mert tökéletes úgy is)
Különbség szerintem nem sok van, nagyon minimálisan jobban csillog az Essence, de a színe tök ugyanaz!


Egyébként árban sem sok különbség van a kettő között, az Essence 350 volt, a Rose Nail pedig 300. Esetleg az sokat számít, ha ezt az árat nézzük, hogy amíg az Essenceből ennyiért 5 ml-t kapunk, addig a Rose Nailből 18 ml-t. Azért ez nem egy elhanyagolható különbség szerintem! Minőségre pedig szinte ugyanaz. Mindkettő ugyanolyan hamar kezd el lepattogni a körömvégről!

Nektek melyik tetszik jobban a kettő közül? Szerintetek melyik lakk éri meg jobban? A kicsivel jobban csillogó Essence, vagy a jóval több Rose Nail?

1 megjegyzés:

  1. szerintem az a legjobb amiből többet lehet kenni és nem ilyen kicsi.sokszor találkoztam már olyannal essence lakknál,hogy nem tudtam kivenni az ecsetet mert az a fehér izéje volt a tubusba xd (nem tudok jól magyarázni)

    VálaszTörlés