2012. március 18., vasárnap

Tavaszi shopping

Tegnap kicsit körbejártuk a várost, és vettem pár dolgot :) Az Essence-el most nem volt szerencsém, szerettem volna ezüst színű Nail Art pen körömdíszítő tollat venni, és ezért 3 Rossmant is megnéztem. Az elsőben nem volt egy darab sem. A másodikban egy utolsó darab volt még, viszem nagy boldogan a pénztárhoz, ahol közli velem a nő, hogy nincs rajta vonalkód, így nem tudja lehúzni, szóval ha ez az utolsó darab, akkor így jártam... Kissé szétvetett az ideg már itt. Majd elmentem egy harmadik Rossmannhoz, ami még útba is esett, amiről viszont kiderült, hogy 10 perccel korábban zárt be. Szóval Nail Art pen nélkül maradtam :(
Voltunk még a Tisza boltban is, ahol a párom vett magának egy hátizsákot, amit állítólag majd néha én is használhatok :))))))
Aztán betértünk egy Euro Familybe, ahol vettem egy Rose Nail csillámos fedőlakkot, és 2 Lora lakkot (itt kerül 290-be 2db Lora lakk)
Aztán vettünk Artúrnak szénát meg tápot, azt hazacipeltük, és végül még az Ázsia centerbe is elmentünk.

Az új szerzemények

Lora csillámos fedőlakk

Lora gyöngyházfényű lakk

Ezt a lakkot már ismeritek, egy ilyet törtem el a hét elején

Barna lakkra már nagyon fájt a fogam, de a Moyra barnája nem volt túl szép,
viszont amikor megláttam ezt a Cosmiss lakkot, beleszerettem a színébe

Rose Nail rózsaszín-kék csillámos fedőlakk

Közelebbről nézve itt-ott elvétve még csillagok is vannak benne

Szemhéjtus - Már naaaaagyon nagyon régen nem vettem sminkcuccot

De most leküzdhetetlen vágyat éreztem egy csillámos holmi után


Nem tudom, mikor lesz alkalmam kipróbálni, de nagyon szépnek tűnik

Bár minimális dörzsölés után ennyi marad belőle a kezemen, remélem, hogy
a szemhéjamon kicsit tartósabb lesz.


3 megjegyzés: