2012. március 28., szerda

Zöldessárga avagy sárgászöld és nyakláncok

Furának tűnhet ez a cím, de egyszerűen nem tudom eldönteni milyen színű ez a körömlakk. Hétfőn vettem az Ázsia centerben, mert nagyon megtetszett. Különleges a színe, ilyesmit még nem is láttam, gondoltam, kipróbálom, és nagyon nagyon nagyon tetszik! Őszintén szólva fénytől függ, hogy milyen a színe. A boltban abszolút sárgának tűnt, napfényben pedig inkább zöld. Szóval nem nagyon tudom eldönteni. A virágot csak az érdekesség kedvéért nyomdáztam rá, hogy ne legyen olyan egyhangú, díszítés nélküli sima lakkozás.










Még a múlt héten rendeltem két nyakláncot a Sütemény Lány Színes Ékszerek oldalról. Nagyon izgatottan vártam őket, amiket az én kérésemre készítettek el olyan színben és formában, ahogyan én szerettem volna. És hétfőn végre megérkezett postán. Borzasztóan boldog voltam/vagyok, mert nagyon nagyon szépek, és azóta is folyamatosan hordom őket! Alapból teljesen odavagyok a masnis és a hangjegyes/zenés holmikért, úgyhogy most ez a kettő nagy kedvenc!






Szerintetek milyen színű ez a körömlakk?
Ti is szeretitek a masnis és zenei témájú kiegészítőket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése