2012. március 21., szerda

Megint színes

Nem nagyon tudtam elszakadni ettől a minden köröm más színű dologtól, úgyhogy most tyúklábmintával díszítettem, és a pasztell helyett élénkebb színeket használtam.
Narancssárga: S-he
Sötétrózsaszín: Aden
Sötétkék: Rose Nail
Halvány rózsaszín és zöld: Moyra
A nyomdázáshoz a Konad M63 sablont használtam. És a végén amikor elkészültem vele Az Essence Special effect topper mattítóval kentem le az egészet.
Elég sokat szenvedtem vele, mert itt-ott belenyúltam, újra kellett festeni, aztán volt amelyiknél elrontottam a nyomdázást, és azt a körmöt teljesen le kellett mosni és elölről kezdeni. Majd a végén túl korán kentem fel a fedőlakkot, így kicsit elkenődött a minta is sajnos. De azért szerintem egész jó lett a végeredmény. Nektek hogy tetszik?


Tudom, hogy még nincs annyira jó idő, hogy papucsot meg szandált húzzunk, de egész télen nem festettem ki a lábkörmeimet, de most újra kedvet kaptam hozzá. Az új Aden lakkot használtam hozzá (ami a fenti képen a mutatóujjamon is van. Igen, ez az a lakk, amit nemrég el is törtem). Aztán úgy gondoltam, megpróbálom valamivel feldobni, így a hétvégén vásárolt Lora csillámos fedőlakkot kentem rá, abban a reményben, hogy tartóssá teszi a lakkozást, mert bár szeretem, ha ki vannak festve a lábkörmeim, magát a festés műveletét valamiért nem nagyon szeretem csinálni. Szóval a végeredmény ez lett:



Hétvégén még azt is említettem, hogy a párom vett magának egy Tisza hátizsákot, csak nem tudtam a posztba képet feltölteni róla, mert nem volt itthon, amikor fotóztam, de most végre sikerült a táskáról is képet készítenem, úgyhogy most ezt is megmutatom:


És a végére megint megörvendeztetlek titeket Artúrral, amint épp nagyon "segít" nekem a rendrakásban :) Éppen ágyneműt húztam, és az nálam azért nagy meló mert le kell pakolnom az összes plüsst az ágyamból, pedig nem kevesen vannak. (Igen, 23 évesen még mindig tele az ágyam plüssökkel, dehát ez van) :))



Ti milyenre szoktátok festeni tavasszal/nyáron a lábkörmeiteket?

2 megjegyzés:

  1. Én nem szeretem festeni a lábkörmöm. Jaj a nyuszikádra azt hittem, hogy plüss. :D Nagyon jó lett a színes minta, sokszor amikor elkapkodom a lakkozást, én is ennyit szenvedek vele. :)

    VálaszTörlés