2012. március 2., péntek

Színes francia

Hónap első hete van, ilyenkor nincs gyakorlati gitár óránk, csak kurzus, úgyhogy most picit hosszabbra nőttek a körmeim (majd csütörtökre levágom), ezért egy kis vidám francia lakkozást készítettem mára. A vonala nem tökéletes, mert nem használtam sablont, hanem szabad kézzel festettem. Ehhez is az Essence Nail Art Stylistot használtam. Nagyon egyszer elkészíteni, percek alatt kész van még jobb kézre is. Aztán körömnyomdával egy kis minta, ami feldobja, majd az átlátszó fedőlakk.

A színek:
Lila, kék, piros: Rose Nail
Zöld, rózsaszín, átlátszó: Moyra

vakuval

vaku nélkül

vakuval


Ha már a kezemben volt a gép, kattintottam párat a kis szerelmemről, Artúrról is, ahogy a kis rongyiján kucorog :) Szegénykémnek az elmúlt 2 héten belül harmadszorra volt ma hasmenése, úgyhogy ki kellett mosnom a szőnyegét, ezért kucorog most a rongyin :) Kicsit hosszabb távú diétára kell fogni őt, gondoljatok rá néha, hogy minden rendbe legyen vele!! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése