2012. március 17., szombat

Fényes és matt

Tudom, hogy tavaszi színeket ígértem a hétvégére, és ilyen szép időhöz valóban az is illene, de aztán jött egy ötlet, amit nem bírtam ki, hogy ne valósítsak meg azonnal. Szóval ez most minden, csak nem tavaszi. :) Moyra fekete lakkot használtam. Miután megszáradt teljesen (több, mint 1 órát vártam vele biztos, ami biztos) leragasztottam az egyik felé celluxal, és lekentem mattítóval. Az eredeti ötletem eddig tartott, félig fényes, félig matt. Aztán túl egyszerűek tűnt, és a 2 fél közti határvonal sem volt túl szép, és nem is volt túl feltűnő, hogy különbözik a 2 oldal, ezért úgy döntöttem, hogy előveszem a pár napja használt pöttyözést, és ezüst színű pöttyökkel elválasztottam középen. Szerintem elég elegáns lett a végeredmény :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése