2012. március 9., péntek

A legszebb kék

 Tegnap nem volt sok időm a körmömre, nagyjából fél óra, ami alatt le kellett mosnom az előző lakkozást, és még újat is készíteni, és hagyni megszáradni, szóval többek között ezért is választottam olyan színt, ami önmagában is gyönyörű mindenféle extrák nélkül. Nagyon szeretem ezt a kéket, jó választás volt anno, amikor vettem.
A másik ok, amiért mostanában csak ilyen egyszerű lakkozásokat készítek az, hogy az átlátszó fedő és alapozó lakkom meghalt. Alapból már olyan kevés van benne, hogy minden kenés előtt vízszintesre kell fordítani az üveget, hogy beleérjen az ecset, de a legnagyobb probléma, hogy annyira besűrűsödött, hogy teljesen használhatatlan. Így nem tudok pl körömnyomdázni sem, mert az semmiképpen sem maradhat fedőlakk nélkül. Ami nagyobb probléma, hogy alapozó lakknak is ezt használtam. A legutóbbi pár alkalommal halvány, pasztell színeket használtam, amik nem színezik el különösen a körmöt, de most ettől a kéktől picit félek, milyen lesz alatta a körmöm majd, ha lemosom.
Elvileg holnap fogok tudni végre elmenni körömlakkot vásárolni, tervezek beszerezni az átlátszó mellett egy feketét is, mert az Essence feketém is elég sűrű már. Igaz még festeni úgy ahogy lehet vele, de mintához már nem nagyon tudom használni. Pedig volt egy nagyon jó ötletem még mielőtt levágtam volna megint a körmömet, amihez fekete kellett volna. De majd még azt fogjátok látni, mert ha megint megnő a körmöm megvalósítom ezt az elképzelést is.




A végére pedig Artúrkám, ahogy a szokásos esti bújásán élvezkedik :)


8 megjegyzés:

  1. szia!szeretném megkérdezni,hogy vettem egy pontozott a rossmanban de nem az volt ráírva ami a tiedre :S hanem ez : essence nail art pen. ez is ugyan ilyen jó? bocs a hülye kérdésért

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nail art pen teljesen más dolog, mint a pontozó. Ezzel mintákat lehet rajzolni, bár pontosan nem tudom, hogyan működik, mert még nem próbáltam. Nyilván, ha lehet vele mintákat rajzolni, akkor pontokat is fogsz tudni vele rajzolni.
      A pontozó olyan, hogy a hegyén egy pici gömb van, amit belemártasz a körömlakkba, és azzal tudod felvinni a lakkot a körmödre.

      Törlés
  2. tulajdonképpen meg tudom csinálni a szivárványos körmöt? mert csak azért vettem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a videót találtam neked arról, hogy hogyan kell használni:

      http://www.youtube.com/watch?v=Qhx46HqeZjo

      Nem akarlak elszomorítani, de szerintem ezzel nem lehet megcsinálni, hacsak nem vettél többfélét a szivárvány színeiben.

      Törlés
  3. 2 félét vettem egy zöldet meg egy fehéret de egyikből se jön ki semmi :S amúgy azt a körmöt akartam megcsinálni amit te is csináltál.. na mindegy akkor ezt elszúrtam :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt mondom, hogy ne vegyél Nail Art sylistot sem, hanem próbáld meg helyette egy fogpiszkálóval. Kicseppentesz egy kis körömlakkot papírra, belemártod a fogpiszkálót, és azzal próbáld a vonalakat megrajzolni a körmödre!

      Törlés
  4. az már megcsináltam :D elég bénácska lett de szerintem majd ha Pesten járok veszek Nail Art sylistot mert abban jobban megbízok.Am köszi a segítséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit, remélem, összejön! Amúgy a Nail Art Stylist 600 Ft körül van, de sok mindenre fogod tudni használni, úgyhogy megéri!

      Törlés