2012. március 25., vasárnap

Megint virágos

Úgy döntöttem, megint megpróbálkozom egy virágmintával. Ezt az ötletet a neten láttam valahol, hát gondoltam, kipróbálom. Szerintem egész jó lett. Történelmi pillanat, nem tudom, miért, de most a jobb kezem sikerült jobban! Ezt jól nézzétek meg, mert ilyet nem gyakran fogtok látni! :)
Egyébként ezt a mintát borzasztóan egyszerű elkészíteni, csak egy vékony ecsetes díszítő lakk kell hozzá.

Bal kéz

Jobb kéz

Nemsokára jön a húsvét, és a boltok egyre inkább tele van nyuszis holmikkal az én nagy örömömre, de a tárcám nagy bánatára! Bár az a szerencse, hogy ritkán találok olyan nyuszis holmit, amin tényleg aranyos nyuszi van, mert csak az olyat szeretem, ami igazi nyuszira hasonlít. Így esett, hogy tegnap az Oktogonon a virágosnál megláttam ezt a cukiságot, és nem bírtam otthagyni :)



Ti milyen virágmintás körmöket szerettek legjobban?

2 megjegyzés: