2012. március 18., vasárnap

Tavaszi színek

Mivel beígértem a hétvégére a tavaszi színeket, de végül fekete körmöket csináltam, most pótoltam a hiányt, és körömnyomdával, és pár pasztell színnel egy érdekes dolgot kreáltam :) Igazából ezt az összeállítást kb. 1 hónapja tervezem, csak mindenképpen meg akartam várni vele a jó időt, mert nem illett a borús, hideg időhöz, sokkal inkább megy ehhez a gyönyörű napsütéses tavaszhoz.



Körömnyomdázás előtt is készítettem egy képet, mert ezek a színek már így önmagukban is gyönyörűek a díszítés csak a hab a tortán:



Amiket felhasználtam:
Kék, zöld rózsaszín: Moyra
Sárga, halványzöld: Essence (Mellow Yellow és You belong to me)
Fedőlakknak pedig a tegnap vásárolt Lora gyöngyházfényű lakot használtam
A körömnyomdasablon pedig szintén Essence


Próbáltam pár közeli képet is csinálni, hogy lehessen látni a rózsaszínes csillogást, amit a Lora fedőlakk kölcsönöz az egésznek, ha úgy esik rá a fény:




Ti milyen tavaszi és pasztell színeket szerettek legjobban használni ilyenkor?

4 megjegyzés:

  1. Istenkéém. Mennyire gyönyörű már a kék és zöld moyra lakk. *___* Tök szupi lett ^^ :)

    VálaszTörlés
  2. végre sikerült beszereznem egy pontozott :) és + 2 sablont,ugyan ilyenem van mint neked. csak nekem még mindig nem marad rajta a körmömön a teljes minta :S

    VálaszTörlés