2012. március 12., hétfő

Vásárlás és az én felülmúlhatatlan tehetségem

Most nem csak arról lesz szó, hogy miket vásároltam szombaton, hanem arról is, hogy milyen hihetetlenül jól indult ez a nap, és mennyire tehetséges vagyok :D Fogadni mernék, hogy nem tudjátok utánam csinálni azt a sorozatot, amit én ma elkövettem :)))

De először is a vásárlás. Említettem korábban, hogy szükségem van egy fekete lakkra, mert besűrűsödött az Essence feketém, és az átlátszó fedő- és alapozólakkom is meghalt. Most beszereztem ezeket, de sikerült még pár apróságot is vennem ezen kívül. Megláttam azt a lakkot, amit kb. 2 hónapja kinéztem magamnak, úgyhogy ez is színesítette egy időre a gyűjteményemet. De csak egy időre.
Szóval a lakkok:


Ez a gyönyörű rózsaszín Aden lakk:


Mivel közeleg a húsvét a boltokat elárasztják a nyuszis holmik, amik azt jelentik, hogy nekem végem :) Legalábbis a tárcámnak mindenképpen. Ezt a kis nyuszis minibögrét a párom vette nekem:


Ezt a nyuszis kiszúró formát pedig már 2 hete láttam az egyik háztartási boltban, de végül úgy döntöttem, hogy nem veszem meg, de azóta is bántam ezt a döntést, úgyhogy most mégis megvettem. Ha egyszer sikerül vele valamilyen nyuszis süteményt alkotnom, mindenképpen megosztom veletek :)


Ennyit a bevásárlásról, végre rátérhetünk hihetetlen tehetségemre. Az egész azzal kezdődött, hogy tegnap sikerült szépen megfáznom, és eléggé fájt a torkom, amikor reggel felébredtem. Csináltam magamnak egy forró teát, amit behoztam ide az asztalra a gép elé. Egyszer csak hallottam valami pattanó hangot, de nem tudtam beazonosítani, hogy mi volt az, nem is foglalkoztam vele. Aztán ahogy arrébb húztam a teásbögrét, láttam, hogy sikerült úgy letennem, hogy hozzáért a forró bögre a legújabb gyönyörű Aden lakkomhoz, és a hőtől elpattant az üvege:


Mivel az üveg egyben maradt, és nem folyt szét, gondoltam, teszek egy próbát, hogy még mielőtt szegény a kukában végzi, hátha ki tudom festeni vele a körmömet legalább egyszer. Amikor megpróbáltam lecsavarni a kupakot, akkor pedig ez történt:



Szomorú látvány nem? :( Még jó, hogy csak egy 350 forintos lakkról beszélünk, amit a jövő hétvégén újra meg fogok venni :) De azért akkor is sajnálom.

De nehogy azt gondoljátok, hogy ennyi volt :D Le is kellett ám ezt takarítani. Borzasztó zseniális módon, épp kifogyott a körömlakklemosóm, így új üveggel bontottam, aminek kb a negyedét kiöntöttem az asztalra, mert takarítás közben felborítottam. (Igen, már csináltam ilyet nem is olyan régen) A szag csak egy dolog, de befolyt a billentyűzetem alá, és kicsit megoldotta azon is a festéket:


Szóval mára elment a kedvem attól, hogy valami szépet alkossak, így csak kifestettem a körmöm egy egyszerű csillogós lakkal, és kész :)



Veletek történtek hasonló dolgok? Szívesen várom a sztorikat, ha ti is hasonló tehetséggel rendelkeztek. :)

3 megjegyzés:

  1. Na ez kemény. Először elcsodálkoztam, mondom nem hiszem el. Aztán végül jól kiröhögtelek. :D xD
    Velem is volt már olyan, hogy kiöntöttem a körömlakklemosót, meg ugye a ruhabefestékezős sztori, amit a blogra is feltettem még anno. :D Az a lakk meg gyönyörű szép. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hoztam a formám, de azért most túltettem magamon :D
      Olvastam a ruhabefestős bejegyzésedet, sikerült azóta kiszedni belőle valahogyan?

      Törlés
    2. Nem sikerült rendesen kiszedni belőle, de első mosásnál kicsit halványodott. Szerintem elviszem befestetni feketére.:)

      Törlés