2012. szeptember 13., csütörtök

DIY - Üveglencsés medál

Kivételesen most egy kis kreatív bejegyzés következik, most kicsit eltekintek a körmöktől :)

Nagyon tetszettek ezek a medálok, és a napokban kaptam egy tippet, hogy hol lehet hozzá alkatrészeket venni, úgyhogy tegnap meglátogattam az üzletet. A medált és az üveglencsét együtt 700 Ft-ért vettem. Plusz a ragasztó 290 volt még.
Nem tudom, hogy egyébként ezt így szokták-e csinálni, akik nálam jobban értenek hozzá, de szerintem nem lett rossz a végeredmény:


Az alapkellékek:


Ehhez kerestem neten egy képet, amit szerettem volna beletenni. Kinyomtattam, rátettem arra a részére az üveget, amit bele szerettem volna tenni, és körberajzoltam, majd kivágtam:



Végül pedig jöhet a ragasztás, és már kész is:


Elég hamar el lehet készíteni, olyan mintát tehetek bele, amilyet csak szeretnék, és gyakorlatilag 700 Ft-ból van egy nyakláncom :) Ezt most csak próbának vettem, de lehet, hogy még próbálkozom mással is, volt kerek, ovális, szögletes alakú medál is. Ötleteim mindenesetre vannak bőven :)


Ti milyen saját készítésű ékszerrel próbálkoztatok mostanában?


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki, egyedi:) Erre sajnos nincs hobbibolt, pedig szívesen megpróbálkoznék vele:) Amivel én szoktam ügyködni, az megunt ékszerek átalakítása dekupázs segítségével, textilrózsa készítés, illetve egy kámeás gomb kitűzőként való alkalmazása (2-3 öltéssel felvarrom a kívánt ruhára, majd "dolgavégeztével" leszedem:D).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Annyi jó ötlet van, amit még én is szeretnék megvalósítani!
      Azért ezt belinkelem neked, mert rendelni is lehet tőlük, hátha egyszer rászánod magad:
      http://www.kreativekszer.hu/#!

      Törlés