2012. szeptember 7., péntek

Hasznos kis bevásárlócsomag

Elmentünk ma az Ázsia centerbe, és már 2 hete készülök megvenni ezeket a dolgokat. Nagyon vágytam már többféle méretű pontozóra, és igazi pici, vékony ecsetre, amivel aprólékos mintákat lehet festeni (aztán majd meglátjuk hamarosan, hogy tényleg sikerül-e). A körömreszelő szükséges volt már, mert eléggé elkoptak, amik vannak. A lakkot meg csak úgy megláttam, és nagyon tetszett a színe!

A pontozó készlet mindössze 1200 Ft volt
Az ecsetcsomag 800 Ft
A körömreszelő 150
A lakk pedig 300















Őt pedig még a múlt héten vettem 299-ért a Rossmann leárazáson, mivel az ezüst nyomdázó lakk már nagyon hiányzott a gyűjteményből. Remélem, nemsoká őt is lesz alkalmam használni.

3 megjegyzés:

  1. a pontozók.. :$ nekem is kell!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jársz valamikor Ázsia center felé, szólj, és leírom, melyik boltban lehet kapni!

      Törlés
    2. Sajnos vidéki vagyok.. :(

      Törlés