2012. szeptember 15., szombat

Elegáns körmök évfordulóra - körömnyomda

Holnap lesz a 2. évfordulónk, de tegnap ünnepeltünk, mert a hétvége most kicsit zsúfolt. Étteremben voltunk, és ezt a körmöt választottam az alkalomhoz.. A lila Rose Nail lakk még egy téli szerzemény, de most az őszi idő hatására az ilyen sötétebb színekhez volt több kedvem. A nyomdázást az új ezüst színű Essence lakkal csináltam. Nekem nagyon tetszik a végeredmény, folyton nézegetem a körmeimet :))









Egyébként ez a szín már önmagában is gyönyörű, nagyon nagyon szeretem ezt a lakkot. 2 rétegben csodaszépen fed, és csillog-villog az erős fényben. Kevesebb fényben pedig nagyon sötét lila, már-már feketének is lehet nézni.







1-2 kép az évforduló ünneplésről. A Trófea étteremben voltunk, és kaptunk tortát is :)



A hétvége pedig a nagy ünneplés után ezzel telik nálam, mert hétfőn lesz a KRESZ vizsgám, úgyhogy drukkoljatok majd, mert nagyon naaagyon szeretnék már autóba ülni végre :))


6 megjegyzés:

  1. Igazán szép lett!
    És gratula az évfordulóhoz :-)

    VálaszTörlés
  2. a lakkozás fenomenális lett! gyönyörűen nyomdázol!! :)
    boldogságot és sok-sok 2 évet! :))
    sok sikert a KRESZhez! :)

    VálaszTörlés
  3. Deszéép *-* szerintem kicsitolyan télies hangulata van :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig ebbe bele se gondoltam, de most, hogy így mondod, tényleg olyan!

      Törlés