2012. április 1., vasárnap

Nyuszis köröm

Most, hogy egyre jobban közeledik a húsvét, úgy döntöttem, kipróbálom a nyuszit is a körmömön :) Az elkészítéshez az ötletet Patrícia adta, bár én nem pont ugyanolyat festettem. Nem is igazán vagyok megelégedve a végeredménnyel. Viszont az alapszín nagyon nagyon tetszik! Nemrég vettem ezt a barnát, de azóta most először volt alkalmam kipróbálni.

Barna alapszín: Cormiss
Fehér: Moyra és Rose Nail vékony ecsetes díszítő lakk
Rózsaszín és fekete: Moyra
A szeméhez, szájához és a fülében lévő rózsaszínhez fogpiszkálót használtam, mert nincs vékony ecsetem.





2 megjegyzés:

  1. Nagyon édes lett! :)
    Végül is nem én adtam az ötletet, hanem te nekem, de köszi a megemlítést! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen! De az elkészítési ötlet tőled van :)

    VálaszTörlés