2012. április 16., hétfő

Zöld körmök és bevásárlás

Ezt a körmöt tegnap este csináltam, csak megvártam a ma délelőttöt a fotózással, mert bár még mindig nem süt a nap, mégiscsak jobb a fény nappal, mintha lámpafényben fotóznék. Imádom ezt a zöld színt, ezt a lakkot is tegnap vettem az Ázsia centerben. A fehér díszítő lakkot pedig már ismeritek :)




Szóval tegnap 5 lakkot vettem összesen :) A zöldet meg a sárgát még régebben néztem ki, és most úgy gondoltam, hogy eljött az ideje. A Moyra átlátszóra nagyon szükségem volt, mert bár a Rose Nail átlátszó lakkot imádom, és nagyon tartóssá teszi a lakkozást, a mintát sajnos elkeni állandóan. Főleg, ha körömnyomdával csinálok mintát, mert azt a vékony réteg lakkot még könnyebben elkeni. Ezért volt szükség egy másik átlátszó fedőlakkra is.
A két díszítő lakkot pedig azért vettem, mert már unalmas, hogy mindig csak fehérrel tudok díszíteni. Szeretnék majd még ezekből is több színt, de persze nem lehet mindent egyszerre.

Természetes fényben

Vakuval

Természetes fényben

Természetes fényben

Vakuval

Természetes fényben

Vakuval

Sajnos még így sem adja vissza rendesen a lakk színét a fotó. Élőben kicsit más a színe.

Ti milyen lakkokat vásároltok a héten?


1 megjegyzés:

  1. Én ezt az Adent nem szeretem, nekem nagyon besárgul tőle a körmöm, hiába teszek alá jó miőségű alaplakkot. De a színe tényleg jó :)

    VálaszTörlés