2012. április 11., szerda

Essence - Let's get lost masnival

Egy korábban vásárolt körömlakkot vettem elő mára. Eddig csak egyszer használtam, de már tegnap kinéztem magamnak, hogy ma ezzel szeretnék kezdeni valamit. Imádom a színét. Több képet készítettem, hogy megpróbáljam átadni a valódi színét. Készült kép a szobában, és kint napsütésben és árnyákban is :)
A végén körömnyomdával masnit tettem rá, mert ma éreztem elég kézügyességet hozzá, hogy szabad kézzel alkossak rá valamit.




Díszítés előtt is csináltam pár képet szokás szerint erről a szintén gyönyörűséges színű lakkról:






Kb. 1 hete akarom már ezeket a képeket is feltenni. Most a lábamra ezüst színt választottam. Még sosem volt eddig ilyen színű, általában pirosra vagy bordóra festem, múltkor a rózsaszín is újdonság volt. Most viszont valami teljesen mást szerettem volna kipróbálni. Az alap ezüst szín és a csillogó fedőlakk is Rose Nail. Nagyon szép színesen csillog a napfényben. Kár, hogy a szandálos/papucsos idő még odébb van.




Nektek melyik a kedvenc Essence lakkotok?


2 megjegyzés:

  1. Nagyon édi lett a masnis köröm. :)
    Megéri beszerezni egy körömnyomdát? Mindig agyalok rajta... :S te mit gondolsz?

    (nem hírdetésnek szánom, de ha van kedved nézz be hozzánk) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Szerintem mindenképpen megéri! Én nagyon szeretem használni!

      Törlés