2012. április 8., vasárnap

Essence - Passion for fashion

Ezt a körömlakkot tegnap vettem, mert ilyen árnyalatú lilám még nem volt, és ez nagyon megtetszett. Bár akármennyi képet készítettem, szinte mindegyiken kéknek látszik, valójában tényleg liláról van szó :) Szóval muszáj volt ma kipróbálnom, és, hogy ne legyen annyira egyangú, készítettem egy minimális díszítést a vékony ecsetes díszítő lakkal és a pontozóval. Mostanában nagyon rákattantam erre a vékony ecsetre, mert rájöttem, hogy milyen könnyű vele szép, vékony, egyenes vonalat húzni. Azt hiszem, ezennel tervbe van véve, hogy veszek még más színűt is (elsősorban feketét), mert vannak jó ötleteim ezekkel :)

Szóval a végeredménnyel kezdem, ami most a körmömön van:







Itt van maga a körömlakk:



És a körmömön még a díszítés nélkül, hogy látható legyen a gyönyörűséges színe:









3 megjegyzés: