2012. április 18., szerda

Sárga lila csíkokkal

Ma a hétvégén vásárolt sárga lakkot választottam kipróbálásra. Mindenképpen 2 rétegre van szükség, esetleg még egy harmadik réteg se tenne neki rosszat, de a díszítés miatt most elég volt a kettő is. Imádom a színét, ez tényleg egy olyan gyönyörű sárga, amilyenre már nagyon vágytam!
Időközben ma is voltunk Vivivel egy kis shoppingon, és az Euro Familyben Lora lakkokra vadásztunk :) Eddig mint már említettem 290-ért adtak 2 db lakkot, mostanra viszont ezt felemelték 350-re. Persze még így is megéri, csak annyira nem esett jól :) 4 db-ot vettünk összesen, abból én 3-at. Egy fehéres-sárgás gyöngyházfényűt és két vékony ecsetes díszítőt. Az új lila Lora díszítőlakkot használtam most a sárgára díszítésnek. Végül is arra jutottam, hogy feketével jobb lett volna, de most már ez marad :)






Ez a szín önmagában is gyönyörű:





És a végére a mai három új lakk:









2 megjegyzés: