2012. április 14., szombat

Rózsaszín, lila és ezüst

Ezt a lakkozást még tegnap este csináltam. Nem tudtam róla túl jó képeket készíteni, mert se lámpafényben, sem a kinti fényben nem adja vissza a fotó a színeket. Felénk most még az eső is csöpög, úgyhogy ilyen sötét időben élmény fotózni :)
De visszatérve a körmökre: Most nem használtam celluxot. Kifestettem először rózsaszínre, aztán a lila körömlakk ecsetével festettem a körmök végét, és utána a pontozóval húztam meg az ezüst vonalat a két szín találkozásához. Mivel este csináltam, és a második réteg lakk lassan száradt, reggelre tiszta lenyomatos lett a lila réteg, szóval nem lett túl szép. De mivel este nem kentem fedőlakkot, így ezt most pótoltam, és ez valamennyire eltüntette a benyomódásokat. Persze nem teljesen, de a nagyja nem látszik :)




2 megjegyzés:

  1. Szép lett! :) Én is utálom, amikor nemlehet normálisan fotózni a fényviszonyok miatt.

    Szoktál használni alaplakkot? Mert én nem használok, és a sok lakkozástól borzalmasak a körmeim színe. Tiszta sárgák. Neked nem szokott elszíneződni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Én mindig használok, de még sajnos így is elszíneződnek :( Most épp szürkés-kékek az előző kékes lakktól. Már azon gondolkodtam, hogy talán be kellene szerezni egy drágább alapozót, hátha akkor nem fogná be a körmeimet...

      Törlés