2012. január 31., kedd

Kincskeresés

Biztos történt már mindenkivel olyan, hogy kapott valamit ajándékba. Olyan dolgot, amivel nem tudott mit kezdeni, nem volt rá szüksége, ezért el lett téve a szekrény mélyére. Velem is volt ilyen. Kaptam valamit jónéhány éve, amire semmi szükségem nem volt, nem tudtam mit kezdeni vele. Eltettem, és réges rég megfeledkeztem róla, hogy van ilyenem :)

Ma délután kerestem valamit, és kinyitottam egy fiókot, amit általában nem szoktam, és olyan dolgokat találtam benne, amiknek most borzasztóan tudok örülni! :)

Találtam egy csomó ezer éves körömlakkot. Kb 6-7 darab rögtön a kukában landolt, mert nemhogy sűrűek voltam, még a szaguk is elvetemültem romlott :D

Amiket megtartottam:

Egy döglöttlila Avon lakk (ezer éves, de semmi baja, azért ez nem kis dolog):






2 Quiz lakk, meg egy milo (mindkettő elég gagyi minőség, de a 2 piros épp elég sűrű, hogy nyomdázáshoz jó legyen a lila meg amúgy nagyon szép!!)


Találtam még egy fiola testcsillámot (ezzel még vannak terveim, már nézegettem a boltban csillámporokat, csak még pénzem nem volt venni) :))


És aminek a legjobban örültem mind közül (és alig várom, hogy kipróbáljam majd):


Erről beszéltem az elején, hogy kaptam ezer éve, és bontatlanul hevert a fiók alján elfelejtve, most pedig hogy örülök neki :)) Szóval akárkitől is kaptam anno: köszönöm szépen! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése