2012. február 1., szerda

Olcsó lakkok

Mivel ebben a blogban olyan dolgokat mutatok, amiket bárki meg tud csinálni, ezért olyan eszközöket is használok hozzájuk, amik nem igényelnek túlzott befektetést. Sosem veszek drága lakkokat, mert nem látom értelmét. Semmivel nem tartósabbak, és úgy gondolom, hogy az olcsó lakkok között is meg lehet találni a gyönyörű színeket.
Ma két különösen olcsó lakkot mutatok be, amit az Euro Familyben vettem. Nem körömlakkért mentem be, de azért megnéztem azokat is. Kiszúrtam egy gyönyörű rózsaszín Lora lakkor, és az árát néztem, 290 volt ráírva. Majd jobban megnézve már az is feltűnt, hogy 2 db-ot is hozzávágnak az emberhez ennyiért. Akkor már úgy voltam vele, hogy egye fene, legyen kettő :)) Ekkor bukkantam erre a gyönyörűségesen kék lakkra is.
Cirka 150 Ft/db. A fedés tökéletes, bőven elég egyetlen réteg. A tartósságról majd később beszámolok :)
De még ha 1 nap után le is kopik, ezekért a színekért akkor is megérte!
Amit azonban már most is tudok: NAAAAGYON nagyon lassan szárad! Szóval az a szerencséje, hogy egy rétegben is szépen fed, mert megőszülnék, ha meg kellene várnom, amíg a két réteg megszárad.



lámpafénynél


vakuval


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése