2012. február 3., péntek

Butterfly felhőcskék

Úgy döntöttem, hogy egy ilyen csúnya szürke, borús (és nagyon nagyon hideg) napra valami olyasmit alkotok, ami felidézi a jó időt. A legrosszabb ez a szürkeség, legalább a hó esne, ha már a nap nem süt :)
Szóval ma kipróbáltam a nemrég vásárolt világoskék Butterfly nails nevezetű körömlakkot, és díszítésnek felhőcskéket képzeltem el, ha már világoskék színről van szó, idézzük fel a kellemes nyári égbolt hangulatát.

vakuval

természetes fényben

Ezt a mintát egyébként borzasztóan egyszerű elkészíteni, nem igényel nagy kézügyességet, nekem pl az elkészítés közben valamiért kicsit remegett most a kezem (pedig itt a szobában jó meleg van), és még így is gond nélkül sikerült elkészíteni. Egyszerű pöttyökből állnak a felhők. Semmit nem rajzolgattam, csak egymásba érő pöttyöket tettem fel. És miután megszáradt, mehet rá a fedőlakk. Én az Essence nail art stylist tollat használtam a pöttyözéshez, de egy darab fogpiszkálóval is kiválóan lehet pöttyözni, szóval semmi extra eszköz nem kell hozzá.
A felhőkhöz Moyra lakkot használtam, annak nagyon jó a fedése, mert ugye, ha színes lakkra csinálunk mintát, fontos, hogy egy rétegben is jól fedő lakkot használjunk hozzá!

Ha úgy döntötök, hogy kipróbáljátok ti is otthon ezt a díszítést, fotózzátok le, és küldjétek el nekem e-mailben, és felteszem a képeket a blogra!

1 megjegyzés: