2012. február 24., péntek

Zsákmány és körmök

Sziasztok!

A héten megint beszereztem pár újdonságot, persze nem egyszerre, csak úgy mindig lett valami :) Ezeket szeretném most bemutatni, meg egy pár körmöt, amit a barátnőimnek csináltam körömnyomdával.

De először a zsákmány:

Konad M83 mintalemez. Nagyon tetszik a középső szívecskés minta meg a bal oldali leveles is. Ezeket majd fogjátok látni a közeljövőben a körmömön is!



 Erre már egy ideje vágytam, most végre úgy döntöttem megveszem, és nagyon örülök neki, hogy végül megvan. Nagyon szép mattá teszi a körmöket, elég különleges lesz tőle a lakkozás!


És persze a színes lakkok se maradhattak el:
Trust in fashion
Be optimistic!
Choose me!

természetes fényben

vakuval


Tegnap én úgy döntöttem, egy kicsit egyszerűbbre veszem a dolgot, nem is saját lakkot használtam, hanem egyik barátnőmtől engedélyt kaptam az Essence Ultimate Pink kipróbálására. Most csak a mattító fedőlakkot használtam hozzá, mert egyelőre nagyon szerelmes vagyok a mattba:


Szándékosan fotóztam úgy, hogy látható legyen rajta a hiba, mert ezzel kapcsolatban szeretném megosztani a tapasztalataimat. A gyűrűs ujjamon jobb felső részen látszik, hogy a mattító fedőlakk kicsit feloldotta az alapszínt. Az a helyzet, hogy túl korán kentem rá a fedőlakkot. Meg volt már száradva eléggé a köröm, ilyenkor a normál fedőlakkot már gond nélkül fel lehet vinni a körömre. Viszont a mattító ilyenkor még oldja egy kicsit az alapszínt, így célszerű akkor felvinni ezt a réteget, amikor már annyira megszáradt, hogy már semmi nem tud benne kárt tenni. De akkor is úgy érdemes, hogy minél kevesebb mozdulattal, minél kevesebb kenegetéssel, és akkor nem fogja feloldani az alap lakkot. Én most elsőre elkövettem ezt a hibát, de legalább tudom, hogyan kell csinálni legközelebb ;)

Barátnőim mindketten az Essence Let's gel lost lakkot választották alapszínnek, a nyomdázást pedig én készítettem el nekik. Egyikükét nem 100%-ban, mert ő is próbálkozott megtanulni a technikát, de a másikuké teljesen az én munkám :)

Ezt csak félig csináltam én

Ez az egész az én alkotásom

És a végére bemutatom a mérges szemű vörös pandát:



8 megjegyzés:

  1. ezek nagyon szépek :D én kedden kaptam meg a körömnyomát és hát eléggé ügyetlen vagyok :S soha nem látszik rendes a minta :S pedig eléggé vastagon csináltam :S tudsz valami megoldást?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyakorlás kérdése, eleinte én is nagyon ügyetlen voltam vele (még most is sokszor az vagyok). Leírnád részletesen, hogyan csinálod? Mert ennyi információból nem tudom megmondani, mit csinálhatsz rosszul, de szívesen segítek, ha sikerül rájönni, mi lehet a gond.
      Esetleg, ha az a gondod, hogy amikor a nyomdát rányomod a sablonra, és már a nyomdára se kerül rá a teljes minta, akkor az lehet a gond, hogy túl erősen nyomod rá a nyomdát. Olyankor belepréselődik a lakk a mintába. Próbáld meg finomabban csak végiggördíteni a nyomdát a sablonon. Ha így sem megy, akkor írd le lépésről lépésre, mit hogyan csinálsz, és megpróbáljuk kitalálni, mi lehet a gond.

      Törlés
    2. ahha értem :D ma ki is próbálom :D ha sikerült írok :D

      Törlés
    3. Sok sikert, remélem, tényleg csak ennyi volt a probléma! (ebbe a csapdába estem én is legelőször)

      Törlés
  2. 1, szeretnék én is ilyen barátnőt, aki ilyeneket "művel" a körmömmel :D

    2, Tiéd az egyetlen oldal, amit tényleg olvasni szoktam, és nem csak megvárom a 30 másodpercet :)

    3, elképzelni se tudom hogy működik a körömnyomda, egyszer majd elmagyarázod itt a blogon? :) esetleg képekkel? :)

    köszönöm!
    Kriszta - (nyakbavalo.hu)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik a blog, remélem, hogy a jövőben is érdekesnek találod majd a bejegyzéseket! :)

      Természetesen, ha erre van igény, akkor szívesen csinálok majd egy posztot a körömnyomda használatáról a közeljövőben!

      Addig, ha van kedved olvasd el a korábbi körömnyomdáról szóló bejegyzést:
      http://adriennenails.blogspot.com/2012/01/van-egy-nagyon-egyszeru-es-nagyon.html

      Törlés
  3. köszönöm szépen! azt már olvastam, de a legújabb képes bejegyzéssel már értem is :)
    szép napot!
    Kriszta

    VálaszTörlés