2012. február 2., csütörtök

Rose Nail lila

Tegnap végül ezt alkottam, mert a Lora lakkba annyi helyen belenyúltam már a lassú száradása miatt, hogy végül lemostam az egészet, és már nem volt hangulatom még egyszer ahhoz a színhez. Úgyhogy a Lora tartósságáról majd később számolok még be :) No meg azzal a kékkel azért komolyabb terveim is vannak!
Szóval végül úgy döntöttem, kipróbálom az új lila Rose Nail lakkot. Azt kell, hogy mondjam, hogy ezzel a lakkal nagyon jó festeni! Alapból szerencsétlen vagyok, és mindig lakkos lesz a fél ujjam is a körmöm mellé, de ezzel a lakkal olyan szépen és pontosan lehet festeni, hogy magamhoz képest alig-alig volt mit javítani rajta.
A tökéletes fedéshez mindenképpen két rétegre van szükség, de megéri, mert az eredmény szerintem csodálatos!
A végén pedig körömnyomdával tettem rájuk egy pici szívecskét, hogy izgalmasabb legyen.



És hát ez végre olyan szín, amihez illik az egyik saját készítésű masnis gyűrűm is :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése