2012. február 5., vasárnap

Ázsia center megint

Elmentünk ma is az Ázsia centerbe, és kaptam néhány apróságot. ^^
Volt egy esernyő, amit már korábban kinéztem magamnak a Nyugati aluljáróban - szerelem volt első látásra - de nagyon nagyon sokalltam érte 2500 Ft-ot. Ma pedig éppen hazafelé akartunk indulni az Ázsia centerből, amikor épp az orrom előtt rakták ki az egyik boltban ezt az esernyőt. Félve kérdeztem meg az árát, és elég hihetetlen, de 1500 volt csak. Azért elég durva, hogy egy ezres különbség van... Szóval:


Ugye, milyen szépséges? :) Nem bírtam megállni, hogy ne készítsek róla néhány képet közelebbről is:





Na, és persze az elengedhetetlen körömlakkok! Bár átment a teszten a Butterfly Nails körömlakk, ami a tartósságot illeti, mégsem azt vettem végül. Nagyon csábító volt a 4 körömlakk 1000 Ft-ért, de egyszerűen nem tudtam arról az állványról 4 lakkot választani, mert nem voltak olyan különlegesek, majdnem mindegyik hasonlított egy olyan árnyalatra, amilyenem már van, és most valami újat szerettem volna. A másik 3 állványon 3 db lakkot adnak 1000 Ft-ért, és még az is nagyon jó ár érte!
Úgyhogy ez a 3 lett a nyerő:



A Cosmiss számomra egy ismeretlen márka, még nem próbáltam ilyen lakkokat, de ez a szín nagyon megtetszett, és olyan sűrűn vannak benne csillámok, hogy két rétegben alapszín nélkül is nagyon szép! Én most csak kipróbálásképpen csak egy rétegben kentem, de így is jól látható, mit lehet belőle kihozni:




Ez a Rose Nail lakk pedig végre egy olyan csillámos, amilyenre már nagyon rég vágytam! A csillámsűrűségről ugyanazt tudom elmondani, mint a Cosmiss esetében: tökéletes!




Ez pedig csak szimplán nagyon nagyon szép szín. Ezt még nem próbáltam ki, de nagyon nagyon tetszik, úgyhogy a közeljövőben számítsatok rá!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése