2012. január 25., szerda

Néhány saját készítésű cukiság

Gyűrűket nagyon egyszerű varrni. Kell hozzá egy pár színes szalag, amiből meg lehet csinálni a masnit. Célszerű megvarrni, mert elég nehéz magunknak masnit kötni az ujjunkra ;) Lehet fém gyűrűre is felvarrni, én jobban szeretem ugyanabból az anyagból elkészíteni a gyűrű részét.



Így néz ki kézen (még abból az időből, amikor műkörmöm volt):


Ezt a kis medált egy unalmas délutánon készítettem, hirtelen ötlet volt. Egyszerűen piros anyagból kivágtam két szívecske formát, összevarrtam, és egy régi kabát bélésanyagával kitömtem. Tanulság: minden régi vacak anyagot fel lehet használni valamire :)

Ehhez a kis aprósághoz csak egy pengető kell, egy forró tű vagy vékony szög, és kész :) A karikát, amit rátettem egy régi soha nem használt bizsu nyakláncról szedtem le, de hobbi boltban lehet kapni hozzá ilyeneket pár forintért.




A következők nem az én műveim, hanem Vivi csinálta nekem karácsonyra kisüthető gyurmából:


(Ez valójában nyuszi, még ha nem is látszik, de én nagyon szeretem)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése