2012. január 28., szombat

Tisza-mánia

A két kedvenc cipőm (igen, Tisza-mániás vagyok!). Télen is ebben járok, 2 éve nincs csizmám, mert képtelen vagyok olyat találni, ami tetszik is, és meleg is (tudom, borzasztó válogatós vagyok, de hát ez van). Még hóban is Tiszát hordtam, és soha nem fázott benne a lábam!


Ezt még 2010 októberben vettem (limitált szériás, de az Astoriánál még láttam idén decemberben is)


Őt pedig idén decemberben vettem, kicsit gyorsabb felvenni, mert tépőzáras

A két Tiszám, középen pedig a párom Tiszája


Imádott táskámat szeptemberben vettem. Csak körülnézni mentünk be a Tiszába, de annyira beleszerettem ebbe a táskába, hogy már ezzel jöttem ki a boltból :) Egyetlen nagy hátránya, hogy a fehér színe miatt nagyon hamar koszolódik, és gyakran kell tisztítani.



A hozzá tartozó pénztárcát pedig nem sokkal ez után kaptam meg a páromtól:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése