2012. január 27., péntek

A körömlakklemosó

Ez egy fontos része a dolognak, mert amitől legjobban a falra tudok mászni (és amúgy a pasik is általában) az a félig lekopott, lepattogott körömlakk. Főként akkor visszataszító, ha sötétebb, feltűnőbb színeket használtok.

Aki gyakran fest körmöt, annak ugye nagyon nem mindegy, milyen körömlakklemosót használ. És itt most nem arra gondolok főleg, hogy mi tesz jót a körömnek, és mi kevésbé (mert ugye, tudjuk, hogy az acetonmentes körömlakklemosó kíméletesebb a körömmel, mint az acetonos), hanem arra, hogy mi tesz jót a pénztárcánknak  is :)
Én személy szerint az Eszter nevű körömlakklemosót szeretem, ezt kb 200 Ft-ért szoktam venni az Ázsia centerben. Az acetonmentes is gyönyörű szépen lehozza a körömlakkot fél óra csuszatolás nélkül. Bár azt meg kell jegyezni hozzá, hogy jobb nyitott ablak mellett végezni ezt a tevékenységet, mert a szaga elég erős. Rá van ugyan írva, hogy illatosított, de nem tudom, mivel illatosítják, mert én fulladozok a szagától néha.
Korábban az Emese nevű acetonmentes körömlakklemosót használtam, de kb. az életemet is eluntam, mire sikerült mind a 10 körmömről levakarni vele a lakkot.



Ha van tippetek még, melyik hasonló árkategóriás körömlakklemosót érdemes kipróbálni, osszátok meg velem!

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Én is mindig kínlódtam a körömlakklemosókkal, nemrég találtam rá az igazira a müllerben.
    Aveo-berry - ez is acetonmentes és gyümölcsös illatú. Nagyon szépen lehozza a lakkot a körmömről, még a csillámost is le tudtam vele szedni elég könnyen. Árban pedig 220-300 ft körül van. :)
    Vera

    VálaszTörlés
  2. Szia! Szeretném megkérdezni, hogy az Ázsiában melyik boltban veszed? Nekem pont ez a márka kell, de sehol sem találom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Szinte mindegyik olyan boltban van ilyen, ahol körmös dolgok is vannak! A bal oldali épületben ha balra indulsz el, majdnem teljesen hátul van egy nagy illatszer bolt, ott kb középen kívül van egy állvány, ahol lehet kapni körömnyomda eszközöket meg körömmatricákat stb, eddig ott vettem.
      De ha a jobb oldali épületben rögtön balra indulsz el, meg fogsz látni egyből egy nagy körmös boltot (ott még műkörmözéshez is kapsz mindent, a zselétől kezdve az UV lámpáig), ott is van ilyen lemosó!

      Törlés
    2. Köszönöm a gyors választ.

      Törlés