2012. január 25., szerda

Moyra lakkok

Kezdem a Moyra lakkokkal, mert ezek voltak az első számú kedvenceim, mert olcsóak és jó minőségűek. Eddig mindegyiknek, amit vettem tökéletes volt a fedése egy rétegben is, még a fehérnek is! Általában az Ázsia centerben veszem őket ott 350 Ft egy darab, de vásárlás előtt érdemes kinyitni, hogy nincsenek-e besűrűsödve, mert ki tudja, mióta állnak már ott, jártam már úgy, hogy elég sűrű lakkot vettem ott. Régebben vettem párat a westend aluljáróban is, de ott most már 420 darabja, így ritkábban vásárolok, inkább az Ázsia center a nyerő.

 vakuval


vaku nélkül

Ezt az átlátszó lakkot használom a színesek alá és fedőlakknak is. Alapozó lakknak majd a közeljövőben tervezek beszerezni egy kifejezetten erre a célra való lakkot, de amíg nincs, ez is megteszi, hogy a színesek ne fogják be a saját körmömet.
A kék csillámosban kicsit csalódtam, mert azt hittem, sűrűbben vannak benne a csillámok. De sajnos elég aprók, így önmagában nem szép, csak egy hozzá illő szín fedőlakkjaként. A kedvencem (ezt majd a későbbiekben még bemutatom képen is) az, hogy fekete alapszínre festek rá vele. Kevés fényben sima feketének tűnik, de napfényben kékesen csillog, így fel lehet vele dobni az egyszerű feketét, vagy akár a sötétebb kékeket is. A halványabb színeken viszont nem mutat jól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése