2012. január 25., szerda

S-he lakkok

Mint már említettem a S-he lakkokat én kicsit drágának tartom, ezért csak ez a kettő van belőle, és mindkettőt ajándékba kaptam. A sztorihoz hozzátartozik, hogy tavaly karácsonykor narancssárga körömlakkra vágytam és a páromtól és a legeslegjobb barátnőmtől, Vivitől is teljesen egyforma narancssárga S-he lakkot kaptam :) Szerencsére egyiküknek még megvolt a blokk, így visszamentünk, és kicseréltettük erre a meggybordóra (a képen sajnos inkább rózsaszínesenek látszik). Sajnos azóta ez egy kicsit elkezdett besűrűsödni, de azért még használható, és használom is, mert ez az egyik kedvenc színem!


 vakuval


vaku nélkül

Egyébként az új S-he lakkok nagyon csinos szögletes üvegben vannak, és gyönyörűek a színek is, nehéz megállni, hogy ne vegyek 1-2 darabot, de egyelőre még sikerült ellenállnom a csábításnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése