2012. január 25., szerda

Essence érdekességek


Mostanában a Rossmannban az Essence termékek egy része akciósan kapható 299 Ft-ért, érdemes köztük szétnézni. Én ezeket vettem, ez mind 299 volt:

 A mágneses lakkot is csak ezért vettem meg, akkor még nem is volt hozzá mágnesem. A csillámos lakk nagyon szép, teljesen megérte. A körömlakklemosó tollat néztem egy Rossmannban 599-ért, de kicsit drágának tartottam, már átmentem egy másik Rossmannba, ahol ugyanazon a napon le volt árazva 299-re, ezért meg is vettem. Mondjuk nekem annyira nem jött be, bár lehet, hogy csak én vagyok vele szerencsétlen, de én többre megyek általában egy körömlakklemosóba mártott fülpucolóval.


Ezüst csillámos lakk



Ilyet már egy ideje szerettem volna, 599 Ft volt (pechemre ez bezzeg nem volt akciós). Eredetileg arra való, hogy a köveket feltegyük vele a körömre, de én azért vettem, mert körömlakkba mártva szépen lehet vele pöttyös körmöket készíteni. Ilyeneket is fogok majd mutatni hamarosan.



Pár nappal a mágneses lakk megvásárlása után megkaptam a páromtól a hozzá tartozó mágnest. Sajnos még ezt sem volt alkalmam kipróbálni, de ha eljutok odáig, ezt is meg fogom mutatni feltétlenül!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése