2012. január 29., vasárnap

Egy kis Ázsia center

Beugrottunk ma az Ázsia centerbe, és megint gazdagabb lettem pár körömlakkal, de tényleg nem tudtam őket otthagyni :)
Az első az bár nem látszik túl jól a színe, egy teljesen közönséges, egyszerű piros lakk, eredetileg azért mentem, mert arra szükségem volt. A másik kettőt csak szerelemből vettem meg, de a zöld az különösen gyönyörű.

vaku nélkül

vakuval (ezen azért jobban látszik, milyen színűek is igazából)


Ez a körömlakk egyelőre számomra ismeretlen, még sosem próbáltam ezt a márkát. Nagyon cuki neve van, és tényleg RENGETEG féle szín volt, és mindegyik csodaszép. 400 Ft volt egy darab, de az volt kiírva, hogy ha 4 db-ot veszel, akkor az 1000 Ft. Úgy pedig csak 200 Ft darabja, ami viszont elég gyanúsan olcsó. Az ilyen olcsó lakkok általában nem szoktak túl tartósak lenni (legalábbis eddig ezt tapasztaltam), úgyhogy nem engedtem a csábításnak, és most csak egyet vettem, kipróbálom majd, és ha jó, akkor még fogok arra járni :)

vakuval

vaku nélkül

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése