2012. január 25., szerda

Kedvenc fülbevalók, nyakláncok


Bijou Brigitte
Többnyire nem szoktam itt vásárolni, mert ritkán látok olyasmit, ami igazán tetszik. Ezt ajándékba kaptam, de nagyon talált :)




 Claire's



Fülbevalóból nem mindegy, milyet vesztek a Claire's-ben, nem egyszer jártam már velük pórul. A fentebbi képen látszik, hogy a pengető, a lemez és a violinkulcs fülbevalókról elég szépen lekopott a festék. Kb. 1 hónapig hordtam őket, de már az első héten elkezdett lekopni. A gitár fülbevaló viszont tökéletes, azt akármennyit hordom, semmi baja.
Az alsó képen lévő szívecske és szivárvány pedig azért problémás, mert a hátulján ragasztva van a szár a fülbevalóra, és ez a ragasztás nagyon könnyen elenged. Nem egyszer lettek újraragasztva jó erős ragasztóval, mégis újra meg újra szétjönnek sajnos.
Szóval akármennyire is cuki dolgokat találok ott, elsőként azt nézem, milyen anyagból van (festve van-e, ragasztva van-e), mert ha ilyen gyenge minőség, inkább nem veszem meg.
Mindezek ellenére a kedvenc üzleteim közé tartozik, mert nagyon jó dolgokat is lehet kapni, ezeket csak azért írtam le, hogy legyetek körültekintőek a vásárláskor, és vegyétek figyelembe ezeket a szempontokat, mert nem kellemes érzés, amikor megveszel valamit, ami nagyon tetszik, és 2 hét után használhatatlanná válik!



 A következő fülbevalók az Apacsból vannak. A dobókockát a páromtól kaptam ajándékba.
Az Apacs weboldalát érdemes figyelni, mert elég gyakran vannak 50%-os leárazások, és a neten mindig kiírják, hogy mikor és melyik boltjukban lesz. Érdemes figyelni, én már csak akkor vásárolok Apacsban, amikor leárazásuk van, de akkor rendesen bevásárolok :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése