2012. január 29., vasárnap

Rainbow nails

Ez a szivárványos díszítés nagyon hosszú időt, és nagyon nagy koncentrációt igényelt. Igazából csak jobb kézzel született elfogadható végeredmény, mert bal kézzel elég szerencsétlen vagyok, de azt nem is fotózom le :P
Mindenesetre, remélem, tetszik. Csak akkor próbáljátok ki, ha van 1 órátok, amíg semmi mást nem kell csinálni, mert elég macerás.

Amiket felhasználtam hozzá:

Piros: Rose Nail
Narancssárga: S-he
Sárga: Essence mellow yellow
Zöld: Moyra
Kék: Dor
Lila: Moyra
Amivel a csíkokat készítettem: Essence nail art stylist
És egy körömnyomdához való sablonkorong hátuljára cseppentettem a lakkokat, amiket használtam.



És íme a végeredmény:


Azért büszke vagyok rá, hogy volt türelmem megcsinálni, és egész jól is sikerült :)

3 megjegyzés:

  1. Ú ez nagyon jól sikerült *-*
    Csak kár, hogy nekem nincs ennyi lakkom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Igazából ez csak egy ötlet, nem kell feltétlenül szivárvány színekkel megcsinálni, akár kétféle színnel is lehet ilyen módszerrel csíkosat festeni. Egyébként én sem 2 hónap alatt szereztem be ennyi lakkot, ezek hosszú ideig gyűltek (és gyűlnek továbbra is) :)

      Törlés
  2. ezt én is megcsináltam mondjuk nem olyan szép mint a tied de elmegy xD

    VálaszTörlés