2012. január 28., szombat

Csajos este

Tegnap este csajos estét tartottunk Vivivel :) Forralt bor, vízipipa és persze körömlakkok.

Megcsináltam végre a pöttyös mintát magamnak. Eredetileg ezt egy pirosabb pirosra szerettem volna megcsinálni, de még nincs olyan lakkom sajnos, így meggybordóra pöttyöztem fehérrel.

Alapszín: Rose Nails
Pöttyök: Moyra
És a pöttyözéshez az Essence nail art stylist-ot használtam. Most már állíthatom, hogy könnyen lehet használni pöttyözésre, csak ki kell tapasztalni, hogy hogyan lehet vele kisebb és nagyobb pöttyöket csinálni. De még bal kézzel is egész könnyen lehet használni, bár elsőre kicsit természetellenes a fogása.
És ilyen lett a végeredmény így első körben:


Pöttyös variációkra egyébként még fogok feltenni képeket, mert van egy csomó ötletem, hogy milyen pöttyöseket csináljak, mert imádom ezt a mintát. Annyira egyszerű, de mégis mutatós.


Vivinek körömnyomdával a következőket alkottuk:
Alapszín: Essence: Let's get lost
Minta: Essence nail art stampy polish


A másik kézre pedig:
Alapszín: Moyra
Minta: Essence nail art stampy polish


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése