2012. május 15., kedd

Kék és piros

A hétvégén kicsit fáradt voltam ahhoz, hogy megírjam a posztot a hétvégi körmeimről, mert szombat este lakásavató bulit tartottunk. Vasárnap teljes KO voltam. Bár ezt a kék lakkozást aznap csináltam, mert a Butterfly felhőcskék óta nem is használtam ezt a lakkot, feltölteni már nem volt erőm.






Ezt a pirosat pedig ma alkottam:












Mostanában nem nagyon vagyok megelégedve az alkotásaimmal. Se az ötletek se a kivitelezések nem igazán tetszenek. Rég nem vettem új lakkot, lehet, hogy ez a baj? Vagy alkotói válságba kerültem :D Azért igyekszem mindig kitalálni valami jót, hogy ne maradjatok olvasnivaló nélkül :)) Nézegetem a körmös blogokat folyamatosan, inspirálódás céljából. Remélem, hamarosan megszáll az ihlet, hogy valami különlegesebbet alkossak. Drukkoljatok! ;)

2 megjegyzés:

  1. én is úgy érzem, hogy válságban vagyok.. :(
    neked meg nincs okod miért aggódni ;))

    VálaszTörlés