2012. május 6., vasárnap

Díjat kaptam!

Szép indítása ez egy vasárnap délelőttnek :) Díjat kaptam ma a ♥ Beauty and fashion- * Make Up *♥ blog szerkesztőétől, amit ezúton is nagyon szépen köszönök! :)


Szabályok:
1. Köszönd meg neki és linkeld be azt, akitől kaptad
2. Írj magadról 7 különböző dolgot, bármi lehet az
3. Add tovább ezt a díjat 15 másik bloggernek

Az egyes számú szabály pipálva, a többit itt láthatjátok:


Szóval magamról: 

1. Nagyon szeretek főzni, és bármit is készítek, mindig nagyon finomra sikerül

Csirkemell őzgerincformában sült krumplival, nyami :)
2. Az élettársammal (Karcsival) együtt járunk gitártanárhoz, aki nem más, mint a nagybátyám

Az én gyönyörűségem (van elektromos gitárom is, de valahogy  a klasszikus az igazi számomra)

3. Két évig hastáncoltam






4. Egy évvel ezelőtt diplomáztam Gödöllőn a Szent István Egyetem Környezetgazdálkodási Agrármérnöki szakán, de még nem kaptam kézhez a diplomámat, mert még nincs meg angolból az írásbeli nyelvvizshám, épp mostanság készülök rá.


5. Kedvenc zenekaraim: Kispál és a Borz, Kiscsillag, Vad Fruttik, Republic


Kiscsillag
Egy Kiscsillag koncert után Lovasival :))
Vad Fruttik


6. Szeretek PS-en, Xboxon és gépen is játszani (kedvenc játékok per pillanat: Portal, Guitar Hero, Plants vs. Zombies)



7. Bár többnyire csak Artúr nyuszikámról szoktam képet feltenni, rajta kívül van még egy akváriumnyi halacskám is, és 2 hullámos papagájom Dió és Mogyoró

Sárga a Dió és kék a Mogyika
És a 15 blog, akik a díjat kapják tőlem:

3. Panka

5 megjegyzés: