2012. május 7., hétfő

Fehér virágos

Lassan-lassan eljutok végre odáig, hogy újra van időm és lehetőségem a körmeim díszítésére :) Sok munka és fáradság árán, de eljutottunk végre oda, hogy elkészültünk, minden ki van csomagolva, minden meg van csinálva, működnek a dolgok. Internetünk még nincs, úgyhogy egy mobilinterneten kell még osztoznunk, amivel persze óvatosan kell bánni, különben hónap végére majd várhatunk fél napot is, mire egy oldal betöltődik :)) De értesüléseim szerint 1-2 héten belül már lesz internetünk!
Azért mára készültem egy kis egyszerű körömmel. Nézzétek el nekem, hogy nem sikerült olyan szépre, nem semmi, hogy 1 hét kihagyás után az ember már megint képes bénázni.
Még tegnap este festettem, csak nem volt elég fény a fotózáshoz, meg sikerült is kicsit elkennem, ráadásul még most sincs elég fény, mert egész nap esik az eső. De azért megmutatom, mit alkottam:



A Rose Nail alapszínre az Essence pontozóval készítettem el a virágokat. A fehér szirmok és a sárga közepek is Moyra lakkokkal készültek.

4 megjegyzés:

  1. baromi jó lett, én szeretem az egyszerű körmöket is, nem kell mindig túlbonyolítani ;) :D
    nekem bejön! ;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
  2. Szép színe van ennek a kéknek, és aranyos a minta is! Olyan jó fomrája van a körmödnek! :D

    VálaszTörlés