2012. május 20., vasárnap

Egy jó és egy rossz hír egy kis bevásárlással vegyítve

Biztos kíváncsivá tett a cím, hogy milyen hírem vannak :) Lehet, hogy számotokra a jó nem lesz annyira jó, inkább titeket a rossz hírem érint elsősorban. Na, de nem húzom tovább az időt, a lényeg az, hogy végre kaptam munkát. Így fél év után végre sikerült, és csütörtök óta dolgozom is :) Viszont sajnos ehhez kapcsolódik a rossz hírem is. A munkaidőm délelőtt 11-től este 7-ig tart. Eddig ráadásul 8-ig voltam bent, így csak 9-re értem haza. Szóval legjobb esetben is este 8-ra érek csak haza, úgyhogy még ha erőm lenne is a körmözéshez, fény már nincs a fotózáshoz. :) Szóval most per pillanat ott tartok, hogy esélyes, hogy csak hétvégén lesz időm ezzel foglalkozni. Talán, ha már megszokom a dolgokat, és beáll az új rendszer, délelőttönként bele fog férni az időmbe. Azért el nem hanyagolom a blogot semmiképpen, de valószínűleg kicsit ritkábban fogtok tőlem posztot látni. Viszont a jó oldala az a dolognak, hogy végre lesz pénzem megvenni pár dolgot, amit már régóta szerettem volna, de mindig úgy jött ki a heti bevásárlás, hogy már az a kis plusz nem fért bele :) Kellenének nyomdázáshoz való lakkok, az új vékony Essence ecsetet is szeretném már nagyon megvenni :))

Azért most is volt egy minibevásárlás, mert elmentünk az Ázsia centerbe. Egy rózsaszín és egy fehér gyöngyházfényű lakkal lettem gazdagabb :))
A fehéret azonnal ki is próbáltam, mert már nagyon vágytam egy ilyen színre:






Amit még beszereztem:


Erre már nagyon szükség volt, mert nagyon picik a lábujjaim és ráadásul az egyik ferdén is áll, és a körmöm hozzáér a mellette lévő ujj oldalához, így mindig elkenődik a lakk :) Ezt összesen 150 Ft-ért vettem, úgyhogy ennyit megér, hogy ne kenődjön el :)) Viszont nem is gondoltam volna, de borzasztóan kényelmetlen! 10 perc után, mikor kivettem a lábujjaim közül, szinte éreztem, hogy újra megindul a vérkeringés az ujjaimban :)))

És a két lakk, amit vettem:





És a végére még egy közérdekű információ: Bár nem sokan szavaztatok, abból a pár szavazatból úgy látom, lenne igény egy posztra a gyűjteményemről, úgyhogy már elkezdtem a fotózgatást, terveim szerint jövő hétvégére el is készül a poszt :) Kis időt kérek erre, mert azt a sok lakkot csoportosítani meg lefotózni időbe telik, plusz az sem árt, ha napos idő van, hogy legalább nagyjából visszaadják a képek a lakkok színeit! Szóval dolgozom az ügyön szorgalmasan!

Hogy tetszenek nektek az ilyen világos, fehér, gyöngyházfényű lakkok?
Van hasonló lakkotok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése