2012. május 10., csütörtök

Neon körmök és mellé egy kis finomság

Mostanában sokfelé olvasom, hogy idén divatosnak számítanak a neon lakkok. Akadt is belőle egy itthon, amit már régebben vettem, de még sosem volt a körmömön, hát most tettem vele egy próbát. Élőben azért sokkal feltűnőbb, élénkebb a színe, mint a képeken, sajnos nem adja vissza a fotó ugyanazt a hatást. A díszítést minimálisra vettem, mert egy ilyen feltűnő színt nem szükséges még feltűnőbbé tenni :) Úgyhogy csak körömnyomdával kapott pár csillagot.





A lakknak egyébként (mint ahogy tapasztaltam, általában minden neon lakknak) nagyon gyér a fedése, és több réteg kell belőle. Én 3 réteget használtam, és így szerintem nagyon szép lett a fedése. 2 réteggel is elment volna, de azért hárommal mégis csak az igazi :)

És a végére egy kis finomság: életem második pizzája :)) Karcsinak annyira ízlett tegnap az első, hogy el is fogyott az utolsó morzsáig, és ma megint pizzát kellett sütnöm :D

Sütés előtt:

Sütés után:




Ti hogy álltok a neon lakkokhoz? Tetszenek vagy túl feltűnőek? Próbáltatok már valamilyen neonszínt?



4 megjegyzés:

  1. Pont ma tervezek én is egy neon lakkot, ennek is csodaszép színe van! *_* Imádom a neont! :P

    VálaszTörlés
  2. olyan jó nézegetni a képeket és olvasni a blogod :)
    nekem soha nem volt türelmem a körmömre :( egyrészt hihetetlen vacakok(a manikűrös azt mondta, hogy ilyen silány vékony körmöket még ő sosem látott), hiába midnen vitamin és körömerősítő akármi.
    szóval fél nap alatt midnen lepattogzik róla, utálom lemosni, béna is vagyok hozzá, a jobb kezem sose lesz szép :) szóval totál béna vagyok :)
    de jó nézegetni, és álmodozni a blogod alapján! :)

    egyszer szívesen megnéznék 1 képet, amin az összes körömlakkod rajta van :) szerintem szép látvány lenne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik a blogom :)
      Nekem is nagyon rosszak a körmeim, gyengék, törnek, kettéválnak. Nekem is hamar lekopik a lakk, azért lakkozok ilyen gyakran. Úgyhogy meg tudlak érteni :)
      Hidd el, amikor elkezdtem, én is nagyon béna voltam (sőt még most is sokszor annak érzem magam), de ha van rá időd, és van hozzá türelmed, meg tudod tanulni te is szépen festeni a körmödet még bal kézzel is!

      Ha van rá igény, szívesen készítek a közeljövőben egy posztot a gyűjteményemről :)

      Törlés