2012. május 28., hétfő

Lila-ezüst színátmenetes

Végre volt alkalmam kipróbálni az új Essence szivacsot, úgyhogy megpróbálkoztam a színátmenetes körmökkel. Előre is bocsi, de nem sikerült túl szépen így elsőre. De majd belejövök, nagyon tetszik ez a technika, úgyhogy ilyet még fogtok látni tőlem, remélhetőleg egyre szebbeket, ahogy megtanulom szépen alkalmazni a módszert :) De nem is húzom tovább az időt, íme a képek:






A lilához egy régi Moyrát az ezüsthöz pedig Rose Nail lakkot használtam.

És még egy fontos közlemény, amit egyébként csak nagyon halkan súgok meg nektek :) Azért csak halkan mondom, mert az ötlet már megszületett a fejemben, de nem biztos, hogy meg is tudom valósítani. Jó lenne, ha sikerülne, de nem szeretnék ígérni, mert mi van, ha mégsem jön össze? :)
Szóval tervezek egy sorozatot csinálni a Bosszúállók című film hőseiről :) Ha megvalósul lesz Thor, Hulk, Vasember, Amerika kapitány köröm :) És persze az én személyes kedvencem sem marad ki a sorból: Loki :))) Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de szerintem ő a legjobb pasi az egész filmből ;)

Ti láttátok már a filmet? Hogy tetszett? Én a hétvégén fogom megnézni, de már nagyon be vagyok sózva miatta :)

2 megjegyzés:

  1. Szerintem meg tiszta jó lett! A sorozatos dolgo is jó ötlet, szurkolok a megvalósításához! Én is gondolkoztam ilyenben, de valahogy nem tudok sehogyan se belekezdeni, meg még téma sincs hozzá. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Remélem, megvalósul, csakis idő függvénye, mert munka mellett nem sok időm van ilyesmire sajnos.
      Biztos találsz majd te is valami jó témát, én meg ehhez drukkolok neked! :)

      Törlés