2012. október 3., szerda

Körmök, bevásárlás, utazás, születésnap

Kicsit el voltam tűnve az elmúlt 1 hétben, de mentségemre szóljon, nagyon elfoglalt voltam :) Pénteken utaztunk Németországba, és még az előtte lévő 2 napban is el voltam havazva. Angol óra, vezetés, csomagolás, bevásárlás... Nem is nagyon volt időm a körmeimre utazás előtt, csak összecsaptam valamit, ami nagyon nem tetszett, de végül maradt, mert nem volt időm másikat csinálni. Münchenben szerettem volna venni valami olyan körömlakkot, amit nálunk nem lehet kapni, de nem nagyon jött össze, mert amit találtam, abból sem volt olyan szín, ami igazán tetszett volna. Úgyhogy végül pár Essence dolgot vásároltam, ami átszámolva forintban olcsóbban jött ki, hogy ott vettem meg!

Akkor kezdjük is a körmös bevásárlással:

DM-ben és Müllerben voltam vásárolni. Ezek az új üveges Colour&Go lakkok 1,55 Euroba kerültek.



Space Queen:


Oh my glitter:


Absolutely blue:


Ezek sima fekete és fehér körömnyomdához való lakkok, amik nekem már elfogytak, és mindig halogattam a vásárlást, de Münchenben olcsóbb volt, mint nálunk, úgyhogy végre rászántam magam, hogy megvegyem őket. A lakkok és a sablon is egyaránt 1,45 Euro voltak. A francia köröm sablon pedig 0,95 euro.





Kettőt is kipróbáltam az új lakkokból, de ebből csak a Oh my glittert tudom most bemutatni. Az absolutely blue-t még kint kentem fel, de nagyon borús, sötét idő volt, semmi jó képet nem tudtam csinálni róla, mire hazajöttünk pedig már lekopott. Mindkettőről azt tudom elmondani, hogy egy rétegben nagyon nagyon rossz a fedésük, de a második után már teljesen jó. Ez az új ecset eleinte kicsit furcsa volt nekem, de aztán hozzászoktam és egész jó. Viszont a kupak fogása nekem nagyon kényelmetlen. De legalább valamivel több lakk van egy üvegben. Az eddig 5 ml helyett, most 8 ml lakk van benne.



(Még itt hozzá kell tennem egy szomorú megjegyzést. Jövő héttől kezdődnek újra a gitár órák, úgyhogy kénytelen leszek újra rövid körömökre alkotni. Ez most még csak a kezdet, ma reggel vágtam őket ilyen rövidre, de sajnos, ha megyünk majd az első órára, még ennél is rövidebbre kell majd vágnom a körmeimet. Meglátjuk, mit fogok tudni kihozni belőle, de sajnos az az elsődleges a körömfestéssel szemben az életemben.)


Ezen kívül jártunk még szombat reggel a Flohmarkton (bolhapiac), ahol szintén vettem 1-2 jó dolgot. Először is egy táskát, ami keményen 2 euró volt (5 euróról alkudtuk le)


Vettem még egy új otthont a madárkáimnak, 5 euróért (eredetileg 8-ért akarták adni), ami kétszer akkora, mint az eddigi helyük, és nagyon élvezik!


Ezekkel szemben, amit életem párja vásárolt magának :D


Említettem még azt is, hogy indulás előtt csináltam egy díszítést, amivel nagyon nem voltam megelégedve. Ezt most csak így zárójelben megmutatom, de csak erős idegzetűek nézzék meg, mert szerintem nagyon rosszul sikerült az időhiány miatt:


Még indulás előtt kicsit megelőlegezve megkaptam a páromtól a születésnapi ajándékomat is:



És a végére csak úgy pár kép az Oktoberfestről:





5 megjegyzés:

  1. hát nekem barátod mamusza jön be leginkább:$:DD

    VálaszTörlés
  2. Az a mamuuuuusz:D A köröm meg nekem tök tetszik, szerintem jó lett!:) A tisza táska is nagyon bejön.

    VálaszTörlés
  3. Köszi, akkor már megérte feltenni :)

    VálaszTörlés
  4. az a cuki csiguuusz!! *-*
    gyönyörűek az új lakkok!!! és a körömfestések is ;)

    VálaszTörlés
  5. great blog:)

    follow you!

    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.com/

    VálaszTörlés