2012. október 9., kedd

Állatmintás körmök #2: Méhecske

Azt hiszem, még Facebookon valamelyik körmös oldal képei között találtam ezt a mintát, de már régebben mentettem az inspirációs képeim közé. Most, mivel úgyis rá vagyok kattanva az állatmintákra, gondoltam, legyen egy ilyen is, ne csak körömnyomda, és szerintem nagyon cuki a minta. Az elkészítése is pofonegyszerű, csak egy vékony ecset meg egy pontozó kell hozzá. Én a szemét különböző méretű pontozókkal csináltam, de egy darabbal is meg lehet, csak precízebbnek kell lenni, és oda kell figyelni rá, mennyi lakkot vesztek fel a pontozóval, és mennyire nyomjátok rá a körömre.
Szegény hüvelykujjamon kicsit fogyatékos, bandzsa méhecskét sikerült csak összehoznom :))
Egyébként a sárga alapszín az Essence - Mellow yellow




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése