2012. október 19., péntek

Circus confetti

Csillámos körmök mellett döntöttem, mert a munka miatt hamar elkezdett kopni a lakkom, de ez így tartós, már 3 napja rajtam van kopás nélkül. És persze abba is belegondoltam, hogy ezt a lakkot amióta megvettem szinte nem is használtam csak egyszer, és akkor is csak egy körmömre, úgyhogy most előkerült :) Kicsit jobban tetszene, ha színesebb lenne, de azért így sem rossz. Csak már előre utálom azt a napot, amikor majd ezt le kell mosni :( Azért sem használok túl gyakran csillámos fedőlakkot, mert nagyon nem szeretek szenvedni a lemosásával. 





7 megjegyzés:

  1. jól passzol a két szín!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csini ez a piros a csillogós kis izékkel. :) Nekem ilyen csillámost tán 2-szer volt a körmömön, mikor lemostam csillogott tán még a könyökem is! :D

    VálaszTörlés
  3. Na lemostad már? :D
    Én sima pirosat akartam, megvolt az alapozó + 2 réteg piros, de a fedőlakk után apró buborékok lettek, végül hiába mondtam jó lesz ez dolgozni pár napra, belenyúltam mikor azt hittem megszáradt és összegyűrtem mint a rongyot. :(
    Mégis meddig szárad egy lakk ha fél óra után is "tapadós"...

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm mindenkinek!
    Igen, lemostam már, a jól bevált körömlakklemosós vatta és alufólia segítségével :) Csak nagyon nem szeretem ezt a módszert, de hát ez van, nem? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a vattás-fóliás projektet még nem próbáltam. Mert valljuk be ha nem is csillámos a körmöd, a tűzpiros (vérvörös) sötétlila, pink és társaik is makacsul tudnak ragaszkodni. :)
      Nekem keretet képeznek vékonyan a körmöm körül, sőt az "aceton" által feloldott állapotban besunnyognak a körmöm alá, ahol megszáradván irgalmatlanul ott akarnak maradni. :D

      Törlés
  5. I love this! I love the colors!

    I love your blog! Specially the photos because they are so detailed and clear, I can really understand about your post. I followed you on GFC and liked your FB Page! Maybe you can come by mine too and maybe follow each other? :) Thank you for this post! I can't wait to read more of your posts. More power to you!

    XOXO
    Your new follower,
    www.MusingsofaMakeupMaven.com

    VálaszTörlés