2012. október 15., hétfő

Állatmintás körmök #3: Tigris

Ezzel nagyon nem vagyok megelégedve, de mentségemre szóljon, hogy borzasztóan fáradt vagyok. Ma voltam bent először az új munkahelyemen, és hajnal 4-kor keltem, szóval most ennél többre nem telik tőlem. Egyébként úgy néz ki, hogy a munka mellett lesz időm a blogra és a körmömre is, mivel nem hétvégén vannak szabadnapjaim, hanem 2-3 naponta. :)
De visszatérve a körmökre. Ez a körömnyomda sablon megint az, amelyiket Münchenben vettem. A narancssárga pedig a már jól ismert S-he lakkom.



3 megjegyzés:

  1. gyönyörű lett, nem tudom, hogy mi a bajod vele :D

    VálaszTörlés
  2. Tök jópofa! Nagyon tetszik! :) Mi a következő, a zsiráf? :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm :)
    Zsiráf sajnos kimarad most, mert a barna lakkom nem alkalmas nyomdázásra :( Max valami színes zsiráf lesz :))

    VálaszTörlés