2012. augusztus 26., vasárnap

Zenei témájú körmök alkoholos filccel

Ilyen körmöket már hosszú hónapok óta vágyom csinálni magamnak, csak nem volt meg hozzá a megfelelő eszközöm. Nagyon vékony, precíz vonalakat nem könnyű festeni. Ezért is örültem olyan nagyon az Essence körömdíszítő tollnak, ami ugyebár használhatatlan, mert folyik, és tönkrement teljesen. Úgy gondoltam, teszek egy próbát az alkoholos filccel, miért ne alapon. Nagyon jól lehet vele rajzolni, bármilyen minta elkészíthető vele, kézügyességtől függően. Viszont nincs semmi értelme :D Ezt megrajzoltam, és hiába hagyom száradni az alkoholos filcet, elmosódik. Elmosódik az átlátszó fedőlakktól, de ha nem kenem rá, akkor is elmosódik, ha hozzáérek. A képeket közvetlenül az elkészülés után csináltam gyorsan, még fedőlakk és jelentősebb elkenődés nélkül. De 5 perccel később már le is mostam az egészet, mert nem marad meg szépen sajnos. Tervezek venni valami nagyon vékony ecsetet, amivel remélhetőleg fogok tudni ilyen aprólékos mintát is festeni körömlakkal, de még nem tudom, mikor sikerül jót találnom. Az Essence ecset nem túl jó erre a célra, túl hosszú az ecset az íves formák festéséhez (legalábbis nekem nem jön össze), azzal inkább az egyenes vonalakat tudom meghúzni.
Azért remélem, az alapötlet tetszik, én megőrülök minden ilyesmi mintáért, úgyhogy nagyon sajnálom, hogy ez csak ilyen "bemutatódarab" lett :)










Ti szeretitek a hangjegyes és zenei mintás dolgokat?

4 megjegyzés: