2012. augusztus 21., kedd

Catrice 610 ASHley

Aki lájkolt Facebookon már olvashatta, hogy megvettem életem első Catrice lakkját. Régóta szeretnék szürke lakkot, mert ez még nagyon hiányzott a gyűjteményemből, és megláttam a Rossmannban leárazva ezt a Catrice lakkot. 499 volt, és gondoltam, legalább végre tudom tesztelni ezt a márkát is. Először tartottam attól, hogy a túl nagy kupak zavaró lesz lakkozáskor, de kellemes meglepetésként ér, hogy egész kényelmes a fogása és jól kézre esik. A szín is gyönyörű, nem csalódtam, pont olyan a körmömön is, mint az üvegben. Egyetlen réteget kentem csak fel, mert így is tökéletesen fed. Nekem nagyon bejön ez a szín, ezért sem akartam túldíszíteni, így csak ezt a kis egyszerű pöttyözött virágmintát választottam. Arról már fotó nem készült, de miután teljesen elkészültem vele, végül még a mattító lakkot is rákentem, mert mostanában nekem kicsit sok volt a csillogásból, és így most jobban tetszik. Tartósságáról egyelőre annyit tudok mondani, hogy tegnapelőtt óta még hibátlan állapotban van egyelőre. Aztán majd meglátjuk :)






És a lakk:


Nektek van Catrice lakkotok? Mi a véleményetek erről a márkáról?


2 megjegyzés:

  1. még nincs Catrice lakkom!! :(
    DE LESZ!! :D
    nagyon szép ennek a színe :) a szürke nálam is hiányzó szín..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ezt tudom ajánlani :) A Rossmannban az akciós állványról vadásztam, nézd meg, van-e még valahol belőle akciósan!

      Törlés