2012. augusztus 22., szerda

City skyline

Ezt az ötletet a cutepolish Facebook oldalán láttam, és nagyon megfogott, úgyhogy muszáj volt kipróbálnom. Elsőként fehérre festettem a körmeimet, aztán szivacsos technikával kék-lila színátmenetesre csináltam. Sajnos több kéket használtam és kevesebb lilát, így a végeredményben a lila szinte alig látszik és inkább a kék dominál. Ezután jött feketével a házak megfestése, végül az ablakok, fedőlakk és készen is van :) A körömágyamnál nem lett túl szép, mert a szivacsozás miatt az egész ujjam kék lett, és utólag nem tudtam eléggé lemosni a fölösleges festéket, pedig több időt töltöttem el a körömlakklemosós fültisztítóval, mint a minta megfestésével :) A pontokat most nem a pontozómmal csináltam, hanem egy fogpiszkálóval, mert azzal könnyebb kicsi pontokat készíteni.











Ilyen volt a színátmenetes festés még a házak elkészítése előtt:


A videó, amit alapján készült:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése