2012. augusztus 16., csütörtök

Water marble víz helyett fóliával

Régóta tetszik a Water Marble technika, és szerettem is volna kipróbálni, de nagyon naaaaagyon macerásnak találtam, így sosem vitt rá a lélek, hogy nekiüljek. Épp ma Andi, a Bikira blog egyik szerkesztője kilinkelte Facebookra ezt a technikát, és úgy éreztem, muszáj azonnal kipróbálnom. Így elsőre szerintem elég jól sikerült :) Fehérre festettem a körmeimet alapnak, aztán kiválasztottam 3 pasztellszínt (utolsó kép), és teljesen random módon rátettem az ecsettel pacákat a körmömre, amiket aztán egy darab fóliával egymásba kentem. Nagyon egyszerű és mutatós a végeredmény. Azt hiszem, meg fogom csinálni élénkebb színekkel is! Gyorsabban el lehet vele készülni, mint pl az előző pöttyössel. (Ami egyébként 6 napig volt a körmömön, ma mostam le, és egyáltalán nem kopott, ami nagyon meglepő, főleg a feketénél, mert az nagyon hamar meglátszik, ha elkezd kopni.)













És a lakkok, amiket használtam, és a fólia:


2 megjegyzés: